11/25/2009

vinterbär.

Det har verkligen regnat och ruskat på ön idag. "Usch" är väl kanske vad man borde skriva? Men jag trotsade vädret och
gav mig ut på en promenad i skogen för att hitta lite nypon, rönnbär och oxbär att julpyssla med. Eller julpysslade kanske jag
inte gjorde...men för-julpysslade gjorde jag nog.

De bären jag inte använde till långa dekorationshalsband använde jag istället till det här lilla växt-arrangemanget.




Första hösten/vintern utan skola verkar innebära att det blir lättare i år för julkänslorna att infinna sig. Jag längtar
jättejättemycket!

8 kommentarer:

, R sa...

Fina bilder.
vad har du för kamera? =)

Märta sa...

Tack så mycket! :) En Nikon D60 är jag ägare av.

Johannaaa sa...

Märta, jag känner exakt samma. bara att städa skåp och sånt som man annars inte gör, gör att man får julfeeling! det är galet. haha

Johannaaa sa...

alltså jag blir ju lite sugen på att bloggeliblogga!

Märta sa...

Johanna kör på! Jag blir den första att följa din blogg, jag lovar. :) KRÄM

aggi sa...

jag är den andra joey!! varje gång jag kollar allas bloggar så dyker det upp i mitt huvve att jag borde kolla din, men nej du skriver ju aldrig :( (om det är johanna wejde som har skrivit alltså, haha. kom på att det kan va nån annan... hehe ajajajajajajaj)

:) sa...

vad har du för kamera och objektiv?

Märta sa...

Nikon D60 med standardobjektiv (18-55 mm). :)