11/06/2009

kirkie-boy.



Det här är ena delen av mitt rum som presenterar sig. "Hej! Jag tycker om 50-tals möbler väldigt mycket. Ovanför sängen har
min inneboende hängt upp en jätteliten tavla i jämförelse med min jättestora vägg, töntigt tycker jag. Jag tänker mig mer en
stor stor tavla av något slag. Jag har bestämt att det ska bli hennes projekt någon dag...och jag tror att hon går med på det. Är
det någon som har något bra tips som kan hjälpa henne på traven? Tack för min stund i rampljuset, hej!"

I eftermiddag är det G-båten som gäller igen. Den brukar jag inte tycka om, men i sällskap med Rebecka, Julia och Emma lär det
bli finemang! Vi åker nämligen upp till Stockholm nu, paradnumret är konsert på söndag - Samuel Ljungblahd och Kirk
Franklin (!). Det kommer att bli underbart, no doubts! Jihoo! Ha en fin helg allesammans.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Glöm inte Ole märta!!!! TJENA vilken feest! SEE YAA

Anonym sa...

Ole Börud ocksåÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!

Märta sa...

OCH Ole såklart!!!