11/24/2009

come home.

Igår åkte jag hem till Rebecka och gjorde en spontan övernattning. Det behövdes från båda parter tror jag bestämt!
Jag gjorde en liknande tripp i slutet av sommaren, precis när R hade börjat skolan. Då drack vi en massa te, grät framför
"Seven Pounds", tog ett kvällsdopp i ett träsk, skrattade underbart mycket och pratade djupt tills solen började visa sig
igen på natthimlen. Rebecka, du är så himla himla himla himla himla fin. Bara så att du vet.



Nu ska jag åka in till Visby. La Scala-övning, alltså en MASSA lucia- och jullåtar. I like it!

12 kommentarer:

elins sa...

Mys de lät. Väldigt fina bilder åter igen Märta. Hur får du dem så stora? Även om jag väljer att mina bilder ska bli stora så blir de mini ändå. Märkligt!

Märta sa...

Tack Elin! Du får trycka på "redigera HTML" när du har laddat upp en bild. Där ändrar du höjd och bredd till den storlek du vill ha, När jag laddar upp en bild ändrar jag från 400x280 px (?) till typ 800x530 px(tror jag?) och sedan står det "s400" i slutet av koden för bilden, den ändrar jag till "s800". Om det inte funkar så kanske du måste byta mall. Jag har "minima stretch" tror jag att den heter. :)Säg till om du inte fattar!

Rebecka sa...

by the way, I see what you have done with the pics ;)

Rebecka sa...

åh. åh. det var verkligen en heelt underbar dag den där i slutet av sommaren/början av hösten, kommer du ihåg hur varmt det var i vattnet?! DU är så himla himla himla fin.

Märta sa...

Åh ja det var verkligen otroligt skönt i vattnet! Och kommer du ihåg vad rädd jag var när jag hoppade?? Hihi ja jag blev så sugen på att testa, och det blev faktiskt ganska bra. Frizon + träsk = najs!

MIKA sa...

Sv: Naw, tack tack detsamma! :):)

milly sa...

sigvalde! där brukar jag hänga varje sommar!
du är bäst märta, jag blev så glad utav att träffa dig i fredags.

r sa...

JA!! Du får gärna länka min nya blogg :)

Märta sa...

Milly vad söt du är! Jag blev också jätteglad av att se dig, det var verkligen länge sedan sist!

elins sa...

åh tack för tipsen! jättesnällt. Det funkade :D weeee!

Malin sa...

superfina bilder (:

Märta sa...

Åh tack så mycket! :D