11/04/2009

comptine d'un autre été.



Hallå, det SNÖAR faktiskt här. Lite i alla fall. Ytte-pytte-små skira, tunna flingor virvlar runt utanför fönstret. Är det inte otroligt
att man blir lika förvånad varje gång de första flingorna visar sig? Man hinner liksom på ett år glömma bort känslan man får i
kroppen när man inser att det faktiskt kommer att bli vinter, i år igen, och förhoppningsvis också jul, i år igen.

Den här låten är fruktansvärt vacker, och filmen är fruktansvärt vacker. Om du inte har sett den och ändå kallar dig för en sann
romantiker, liksom jag, är den ett måste.



Amelie from Montmartre

Bildkälla: alliarnold.blogspot.com

2 kommentarer:

Julia sa...

Oj. Vilken vacker låt. Jag blir helt rörd!
Nu måste jag bara se filmen, jag tar mig aldrig tid att göra det trots att vi har den hemma ...

Märta sa...

åh se den julia!!!