11/19/2009

nittonde november.




Jag tänkte berätta vad jag har gjort idag, för omväxlings skull. Idag är det torsdag. Jag gick upp klockan åtta, jag och mor började sy
köksgardiner av tyget vi köpte förra veckan, jag åt mat, jag planterade årets Amaryllis i krukor med mjuka kuddar av mossa (jag
är fruktansvärt trött på denna julblomma måste jag tyvärr medge...), jag gick en långpromenad och rastade min silvriga ipod och
nu ska jag fika och bege mig till jobbet - ett minipass väntar.
Hur har er torsdag varit?

3 kommentarer:

r sa...

min torsdag var bra och välidigt lång. den tog aldrig slut. gick i skolan från åtta och gick och la mig halv tre ;) bion var toppen! vi hade det så mysigt så!

Märta sa...

Jag förstår det! Men jag antar att det var fett värt? :D

Andreas sa...

Sy på maskin är verkligen mysigt måste jag säga!