11/20/2009

det är dags för fredagsmyyys.

Känner ni också att man blir som mest shoppingsugen när man har lovat sig själv att spara sina ören? Men det är klart,då
kanske man är helt genomtänkt nästa gång man ger sig ut på stan? Detta kommer från H&M och Monki.

Jag skulle så gärna vilja ha den där jackan...jag får intala mig att den säkert inte är lika fin på. Och så har jag faktiskt
varit inne i Visby idag och köpt mig en kort "jacka", den duger alldeles utmärkt!

Ikväll har vi absolut fredagsmys här hemma, det var väldigt längesedan känns det som. Pizza med chévre och
parmaskinka och Idol (Erik är fortfarande underbar trots att det var lite falskt idag...). Emma planerar att "somna i
soffan framför tv:n" eftersom det är fredag för henne. Jag förstår henne, det kan jag dock inte göra - Johanna och Jesper
kommer nämligen med båten inatt och jag ska hämta dem. Äntligen!

Nu har jag och mor hängt upp den ena gardinlängden i köket. Jag älskar tyget! Det är så tunt och skirt men har ändå en
grov struktur. Nästan helt genomskinligt, love it! Resultatet kanske kommer upp här en vacker dag. Det känns nästan
som jul här hemma just nu förresten. Jag har ingen aning om varför men det känns så mysigt och varmt på något sätt!

Trevlig helg!

2 kommentarer:

JULLEE sa...

Det känns som jul här med! Har tänkt på det både idag och igår, haha, vad komiskt :)

MIKA sa...

Åh, finaste jackan! :)
(men din som säkert också supernice)