2/15/2010

stockholm del II

Ja vad hände egentligen i Stockholm då...? Jag och Emma bodde som sagt hos Johanna och Jesper i deras nya charmiga lägenhet. Vi åt gott (vuxenpoäng till mig, hej!), gick på stan och kollade runt lite, myste i deras otroligt breda soffa och såg på när pappa hälsade på konungen af Sverige. Häftigt! När vi inte hade något att göra var det bara att ställa sig och glo i fönstret - ett väldigt roligt tidsfördriv när man är lantis och inte van med att kunna se in i andras hus. Jag såg en man som målade om ett rum, några killar som förfestade, en kvinna endast iförd en kort t-shirt, ett äldre par som lagade mat och en man som låg och tittade på tv i sin säng hela dagarna (i alla fall när jag tittade...). Det är detta Emma håller på med på en av bilderna, glor alltså. Hihi! Tröjan och väskan köpte jag på andrahand, billigt, löv it.

2 kommentarer:

rebecka sa...

Åh vad jag gillar de här bilderna!

carin sa...

sjukt snygga bilder, gillar verkligen din header! :)