2/26/2010

goodmorning, winter will end



Idag är det lite vår och lite varmt. 6 plusgrader visade termometern och vår solfångare blev så varm att det började koka och sedan luktade det lite bränt hemma... Jag gick en långpromenad i det vackra vädret och kända hur solen riktigt brände på mina kinder, det var så längesedan! Hela världen ser annorlunda ut i soljus, allt känns lite enklare och lite roligare. Sedan gjorde jag vårt kök vårfint och städade, man får sådan energi av solstrålarna! Nu bakar jag focaccia till middagen ikväll. Fredagsmys med familjen!

Grattis alla ni som har fått sportlov nu! YEY!

5 kommentarer:

elleneenenen sa...

wie! här i england är det massa plus nu och sol också, såå härligt!
fina bilder som vanligt!
fick du födelsedagskosrtet btw?
PUSS!!!

Märta sa...

Ellen!! Tack så mycket! :) Jaaa jag fick ditt gulliga kort! TACK! Jag har skickat ett svar, ett litet brev i rosa kuvert. Har du fått det då?? PUSSIS

ellen sa...

det kommer säkert soon!! longing!

sara sa...

fina bilder märta :) va använder du för kamera?:)

Märta sa...

Tack så mycket Sara! :) Jag använder en Nikon D60.