2/13/2010

stockholm del I

Känner mig hängig idag efter några nätters sovande vid ett alltför dragigt fönster, jobb och för lite sömn...illa. MEN, jag piggade upp mig just när jag klickade hem min puderrosa dröm, den fina fina klänningen jag skrev om för ett tag sedan. Jag letade efter den här i Visby och i alla butiker man kan tänka sig i Stockholm men den fanns inte någonstans i min storlek. Som tur var fanns den kvar i min storlek på internääätet! Nu är jag glad.

Apropå Stockholm tänkte jag visa några bilder från min vistelse där. Johanna och Jesper har flyttat till en ny lägenhet, en väldigt speciell lägenhet "på sööööder". Så himla charmig är den, jag stortrivdes verkligen, den hade själ.

8 kommentarer:

Rebecka sa...

Åh den är så härligt, speciellt mitt lilla trapphus :)

milly sa...

ååååååååh det där såg ju helt fantstiskt ut

Märta sa...

Det är den också! :) :)

elins sa...

åååh riktigt fin lägenhet verkar de va. Vart på söder ligger den? Lyckostar som hittat lght där. VILL HA!

Märta sa...

Ja, jag är verkligen avis! Det är en trea men de hyr den som en tvåa eftersom de har massor av saker kvar i ett av rummen. Den ligger på Katarina bangata. Man svänger av vid Skrapan på Götgatan och sedan följer man en fin allé. Jättebra verkligen!

elins sa...

ÅH! Men där bor ju Johan Arenander och hans flickvän Matilda. Visst vet du vilka dom är? :D de är ju sjuuuuuukt bra läge. AVIIIIIS! :)

Märta sa...

Nej men åh! Är det sant? :) Vart bor de då? Jag vet vem Johan är, Johan&Per liksom. ;)

elins sa...

Jaa tyvärr vet jag inte vilket nr de bor på men det är iaf Katarina bangata, om jag nu inte minns heeeelt fel.. de är Matildas pappa som äger de huset så de har varsin etta där! Hur mysiga som helst!! :)