2/11/2010

min dag

Jag blev lika förvånad i år som förra året när familjen kom in och sjöng för mig en morgon för lite drygt en vecka sedan. Jag var så trött att jag verkligen inte förstod varför alla stod och sjöng i mitt rum. Väldigt konstigt. När jag sedan återfick medvetandet blev jag så himla glad. Glad och rörd (! ! Är det ett ålderstecken måntro?).

På eftermiddagen överraskade tre underbara flickor mig när de ringde febrilt på ringklockan en stund efter att Emma hade kommit hem från skolan. Jag sprang till dörren och där stod Rebecka, Agnes och Julia och sjöng så det stod härliga till. Med sig hade de en av mina favoriter (de känner mig så väl...) - marängswiss. MUMS! Senare på kvällen fixade jag och mina systrar middag till en liten del av släkten.

Med den här bildbomben vill jag tacka ALLA som uppvaktade mig den 3 februari. Hela dagen var underbar och jag är så glad att jag har er. (Titta lite extra på mina animeringar som jag har gjort, det tog sjukt lång tid för mig att få det att funka haha!)

PhotobucketPhotobucket

6 kommentarer:

Klara sa...

Åh! Supermysig dag :) Jättefina bilder Märts! Du är välkommen att kika in på min blogg.. :) tänk att jag gick och blev en bloggare jag med! PUSS
Ps. SUPERsöta örhängen! Vart är de köpta? Ds.

elins sa...

Åh vilka otroligt söta örhängen! Gillar de animerade bilderna.. jag lyckas aldrig få de att funka. Är de svårt?!

Märta sa...

Klara: Jag hörde att du har skaffat blogg ja!! Ska gå in och kolla på direkten vettu. ;P Örhängena kommer från Urban Outfitters. De är svinsöta! :)

Elin: Nej jag har också försökt hur många gånger som helst. Även om man har gjort en animation som fungerar så slutar den fungera när man laddar upp den på bloggen, eller hur? Men nu fixade jag ett konto på photobucket.com där jag laddar upp dem och sedan trycker man upp en ruta där man får se bildens "länk-kod", alltså HTML-kod. Då kopierar du den koden/adressen och klistrar helt enkelt in den i inlägget när du är inne på "redigera HTML". Då funkar det! Fattar du? :)

elins sa...

ja exakt.. de blir bara som en stillbild igen när man lägger in den på bloggen. Så irriterande. Men TACK för tipset. Ska testa det dära! :)

Rebecka sa...

Åh vilken härlig dag det blev :) Tack för att vi fick våldgästa dig. Snygga animeringar jao, I'm impressed.

Anonym sa...

Hahahaha, kolla på Emma!!!!!