2/01/2010

i förrgår


Här kommer lite bilder från i lördags då min kusin Elin (översta bilden) fyllde år. Ja, hon är snygg. Och ja, alla mina kusiner och min syster är dösnygga. Och nej, Erik har inte sådana där kinder på riktigt, vi lekte med vindruvor. Ni skulle se bilderna vi tog HAHA! Sjuka former ansiktet kan anta alltså! Jag vågar tyvärr inte visa dem här på bloggen bara...
Jag ser just nu på "Familjen Annorlunda". Alltså seriöst! Gulligare program får man leta efter, jag skulle kunna se på det en hel dag utan att äta...typ.

4 kommentarer:

Rebecka sa...

Söta!
Ålltså, jag ä l s k a r familjen annorlunda! Så himla sött. Speciellt familjen från Dalarna. Barn överallt och kaos hela tiden, men de är ändå så kärleksfulla. Väldigt kul när barnen ramlade i badkaret! Eller inte kul, men ja du fattar.

Märta sa...

Hahah jag med!! Det är alltid roligt hos dem. De där minstingarna är så sjukt söta, särskilt när pappan pratar "grabbsnack" med dem. "Ska du bli industriarbetare när du blir stor?" "...mm..." "Nää, det är ju så dåligt betalt,det ska du inte bli!" "...joo..." "Nä, du ska nog bli advokat va? Det är bra betalt!" "...mmm!" Haha! :D

Anonym sa...

Du är oxå snygg :) såklart. Och har så härligt hår.

Märta sa...

Haha oj tack, Anonym! ;)