2/09/2010

en tisdag, varning för fult inlägg

Hej hopp! Jag fick lust att återge en liten bit av min dag i mobilbilder/film. Kanske är det ganska fult och kanske passar det inte jättebra in här på min blogg, men det kan kanske vara roligt att se ibland?

Jag kom hem från Stockholm mitt i natten så efter en lång sovmorgon åkte jag in och hämtade mamma och pappa vid flyget, de säppte av mig vid Rebeckas skola och så gick vi in till stan och fikade på vårt kära café Hedbergs med Julia och Olivia. Olivia var ursöt och åt köttbullemacka. Köttbullemacka utan rödbetssallad. Och utan sallad. Köttbullemacka = bröd, smör och halverade köttbullar. Sedan halkade jag, Julia och Rebban vidare till kören. Jag valde fel skor idag...



3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi Märta!: ) Tack för en mysig eftermiddagsfika!
KRAMAR Olli

Rebecka sa...

Ja men jahaa! En liten filmsnutt och så, "hej bloggen!" Kul, mer sånt vill vi ha! Kul med en liten update liksom!

Julllllllllleeeeeeeee sa...

.....och utan SMÖR! Haha.