12/13/2009

strålande helgonfé


Nu är jag hemkommen från luciatåget i Domkyrkan där vi i La Scala var tärnor för Gotlands Lucia. Det gick väldigt bra tycker jag,
julstämningen sjudade och varma leenden och blickar syntes överallt i den proppfulla kyrkan. Nu är jag helt slut, sitter och slötittar
på Parlamentet. Det programmet kan nog inte bli bättre när både David Batra och Johan Glans är med, aa de är så bra!!
Den kommande veckan ska jag ägna mig åt ännu fler uppträdanden med båda körerna och så måste jag verkligen börja köpa
julklappar nu. Jag har skjutit på det alldeles för länge. Årets julklapp blir det nog inte av att köpa i alla fall. Jag kan bara hålla med
Johan Glans: "När det finaste du kan ge dina nära och kära är en matta med spikar i har det gått för långt..." (hehe).

Trevlig tredje advent!

4 kommentarer:

Jullllebullle sa...

"Vad blir det då nästa år? En spark på nötterna...? Man bah GOD JUL...*spark*...?" Hehehheihihoho

Märta sa...

Hahah! Jag tänkte skriva det också, men det passade inte riktigt till mitt fridfulla inlägg. Haha! PUSSPÅRE!

Rebecka sa...

Sjukt rolig bild på Tilde!

Märta sa...

Haha så söt! :)