12/07/2009

med dem är man som starkast


Agnes med det vackraste håret av alla.


Härligt julkaos.


Rebecka och Andreas.


Rebecka och Jonte.


Hej hopp! I lördags kväll samlades ett "mega-skön...t" gäng hemma hos bröderna Arvidsson. Vi åt pepparkakor med ädelost och fikon,
drack mängder av julmust och åtskilliga mandariner och apelsiner. Julkaos helt enkelt, underbart! Skrattade gjorde jag också...
så att jag grät. Tack alla fina fina vänner för att ni finns. Ni förgyller mina dagar.

Idag har jag sovit ut, bakat kakor och nu ska jag ta en promenad innan jag åker till Visby för ett extra lucia-rep med La Scala och sedan
direkt till barnvakteriet. Ha en fin eftermiddag/kväll!

2 kommentarer:

re sa...

Det var nog det roligaste på länge. Hysteriskt skratt från början till slut!

Johannaaa sa...

fy vad ni är fina!! allihop!