12/16/2009

julemys


Bild 1: En av dagens inköpta julklappar som jag redan har slagit in. Vem av alla mina fantastiska vänner ska få öppna mitt "pepparkaksgris-
lädersnöre-paket"? Spännande! Bild 2: Alla julkort är färdiga nu. Håll ögonen på din postlåda de kommande dagarna.

Man kan väl inte äga en blogg utan att ha rubriken "julemys" på något av alla inlägg? Idag har jag och syster varit i Visby
för att julhandla. Jag måste säga att jag är stolt över mig själv, jag gick från 0 julklappar till 5 på bara några minuter ungefär.
Det gick så himla fort! Så nu har jag bara Emmsis klapp kvar och den ska nog hinnas med imorgon eller på fredag.

Nu väntas snökaos på Gotland, håll i hatten!

3 kommentarer:

milly sa...

ååhh märta, julmys. idag hamnade jag äntligen i julstämmning. och du, brick breaker är ett allvarligt beroende...FETT KUL!!!! du skall vara glad att du inte har det på din mobil : )

Märta sa...

Åh jag får julstämning av den fina snön! Jag är så lycklig över den, förutom att det är snorhalt. Jag är GLAD att jag inte har det spelet, hade säkerligen varit fast vid det här laget. :)

Patrik Petersson sa...

Sv. Tack så mycket :D