12/02/2009

somewhere only we know



I måndags kväll var jag på bio med Emma och Felicia. New Moon. AH! Jag måste först förklara att jag aldrig har varit för fantasy,
science fiction eller något sådant, men Twilight-serien ger mig något alldeles särskilt. Filmen var urbra tycker jag! Ett fånigt leende
dröjde sig kvar på mina läppar när vi lämnade biosalongen. Jag är glad att jag har läst böckerna innan jag har sett filmerna, man
förstår så mycket mer då - själva djupet i hur karaktärerna känner och varför de resonerar som de gör. Rekommenderas!

På bilden ser ni min favoritring. Den användes flitigt av Märta sista terminen på gymnasiet...inte lika mycket nu dock. Ringar
passar liksom inte lika bra in i min nuvarande vardag, även om jag hade velat det.

4 kommentarer:

rebecka sa...

SNYGG bild <3

milly sa...

vacker bild märta

Märta sa...

Tack så väldigt båda två! <3

elins sa...

åh såg New Moon igår. Blir ju heeelt kär. så galet fina filmer!