1/01/2011

february sea

Gott nytt år allesammans! 2011...det låter snyggt tycker jag. Eller vackert på något sätt. Hur som helst, för att fortsätta summera året som har gått lägger jag upp lite bilder från februari.
I februari fyllde jag 20 år, vilken ålder! Att kunna säga att man är 20 istället för 19 kändes så himla vuxet, ingen tonåring kvar här inte. Efter min tjugoårsdag for jag och Emma över till Stockholm, till Johanna och Jesper. Till deras mycket speciella och personliga lägenhet på söder. Jag kom att älska denna lägenhet, trots att jag bara var där några gånger. Den hade verkligen själ! Bara det att hela ena väggen i vardagsrummet var en bokhylla smockfull med böcker, bara det att toaletten var stor, hade schackrutigt golv och kristallkrona, bara det att deras säng såg ut som en prinsessäng och att köksknopparna var små elefanter...åh vad härlig den var!

Inga kommentarer: