1/12/2011

awake, asleep


Okej, okej. Jag känner att jag måste förklara dagens spexiga inlägg. Dessa två kan sammanfattas med ett ord - bloggrape. Om det nu finns ett ord som heter så...? Hahah det var mina kära killkompisar som föll för frestelsen när de såg att jag inte hade loggat ur klokt. Ajaj, där lärde jag mig minsann en läxa! Haha.

Men som alltså redan är sagt, vi har bakat idag. Kanelbullar, pariservåfflor och kladdiga chokladcookies. Mmmmm! Sedan avslutades dagen med flickorna på ett grymt friskispass. Kondition och styrka är verkligen en färskvara, det blev vi nog alla påminda om idag. Efter julhelgerna är man inte lika kaxig på passen längre, men oj vad kul det var! Är väldigt taggad inför den nya terminen, både på simning (har börjat på en crawl-kurs precis) och allt vad Friskis har att erbjuda.

Förresten! Jag är inte emot uggs. Viktigt att poängtera. Jag är bara inte en användare själv. Ni "uggsare", stay strong.

Peace out.

Inga kommentarer: