5/05/2010

femte maj kommer med snö



Alltså vilken otur jag har haft idag! Orkar inte gå in på smådetaljer, men inget har gått min väg denna onsdag. Hu. Droppen blev att jag förlorade tävlingen på jobbet (på grund av systemfel på min dator...) vilket resulterade i att jag måste bjuda på fika imorgon. Hehe. Fast det får väl vara okej...för den här veckan. Nästa vecka så kommer jag igen, akta er bara!

Sommaren närmar sig med stormsteg! Idag snöade det... Jaja, den kommer väl den också, så småningom. Vad har ni haft för er idag? (=kommentera!)

Ps. Ja, jag måste se den här filmen snart!

5 kommentarer:

Anonym sa...

hej märta
jag har sett den filmen på bio här i LDN o den e så himlans bra!!
du kommer älska det!

och de finaste me den e IKEA-daten..säger inget mer men du måste se den!

simon sa...

filmen är otroligt bra

rebecka sa...

Jag har akt flygplan, atit konstig pizza och sett de fororter of Barcelona. Imorogn blir det arkitektur och pick-nick i en park :)

Agnes sa...

Jag har `kt buss, `kt buss, flygit, `kt buss, och sen har jag ´tit konstig pizza p`en konstig bar, d´r kineser kom in med maten ifr`n gatan, en tallrik i taget med flera minuters mellanrum. d`sa servitñren: jag ´r inte kines!! haha. sjukt kul. vi lever livet i barcelona helt enkelt. k´nner mig typ som en mamma nu som skriver s``h´r, men aja. vi hñres!!! pusspuss

milly sa...

åh. det är så kärlighet skall vara (nej hör på det där. norskan har tagit över min hjärna) jag kommer hem nästa vecka mästa, jag tycker att vi skall ses snart!