10/03/2009

kanelbulle-barn.



Imorgon fyller min kusin år, elva. Vad köper man i present till en elvaårig pojke liksom? Det är otroligt svårt,
särskilt när man är uppväxt med två systrar... Jag frågade honom häromdagen vad han önskar sig av mig,
och vet ni vad han svarade? Han önskar sig ett foto, "Typ som det där jag fick i julklapp av dig", det vill säga
den första bilden ovan.
Det var inte ett svar jag hade väntat mig, säger man så när man är tio år gammal - att man vill ha ett foto?
Inte en till film, inte ett till tv-spel eller en till hamster. Han vill ha ett foto utskrivet på ett papper.
Detta är en pojke med själ ska jag säga er.

2 kommentarer:

rebba sa...

Jag älskar den undre bilden, så fin.
Kolla inhttp://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.5147525, super!

Märta sa...

Tack vännen. :) Ja, hennes blogg har jag varit inne på mååånga gånger, lööv it. :)