9/30/2009

- fyra och femtio, tack.

Det har varit,är och kommer att bli mycket sång och musik nu, vilket bara är underbart, underbart och underbart.
Konserter och rep avlöser varandra - på fredag ska vi först ha en liten sjungning med den ena kören på Visby Världsarvsdag
och sedan ha konsert med min andra kör tillsammans med bl.a. Triple and Touch.

Idag har jag hunnit med att jobba på Konsum också. Inventering stod på dagens schema. Det var längesedan jag hade
så tråkigt och fruktansvärt kul samtidigt, jag och Josefin grät en stund av skratt där vi satt på stengolvet och räknade
sådana där pyttesmå Marabou-kakor för 4,50:-/st. 153...154...155...vart var jag nu igen?


Foto av Rebecka Grahn. (Ps. VARFÖR blir bilderna pixliga när man lägger upp dem?? Aaaah...)

2 kommentarer:

Rebex sa...

Jag blir så glad när jag skriver in din adress (behöver bara skriva "ma" så kommer jag till din blogg, thih) och ser att du skrivit! Din blogg är mysig.

Märta sa...

Åå men tack Rebbooo! Vad glad jag blir. Puzzz