9/09/2009

danska och paket.

Efter springning i skogen med Emma, hårinpackning i Eskelhems slitnaste lockar och en god middag
med familjen så mår man hur bra som helst. Faktiskt. Ännu bättre blir det snart med en dansk serie
på svt, Livvakterna, eller blir det kanske Idol? Hur det än blir så älskar jag danska, snygg danska alltså.
Jag ska nog skaffa mig och Rebecka två riktigt hunkiga danskar!

Presenter är så mysigt, särskilt sådana där eftersläntrare som kommer flera månader efter man var
beredd att få dem (och särskilt sådana med ditmålat presentsnöre). TACK Hanna och Viktor för min
fina studentpresent, jag känner att den kommer att ge mig mycket i höst. Kram på er.


2 kommentarer:

Rebecka sa...

Vad sägs om en dansk hunk-weekend kanske ;)

Märta sa...

Absolut, du bestämmer datum! ;)