10/15/2009

sweet disposition.

Man blir ju alltid så himla filmsugen när hösten smyger sig på, blir inte alla det? Jag vill, som oftast, se en riktigt
härlig, mysig och romantisk film. Helst ska den vara djup och lite lagom fnissig på samma gång. Och så ska den
förresten helst inte likna någon annan film jag har sett heller.

5oo Days of Summer. Jag hoppas verkligen att den här filmen är så, jag vill se den NU!
Försök att tänka bort "reklam-gubbe-rösten" i bakgrunden...


(Psst, är inte Joseph Gordon-Levitt jättesöt?)


Om ni gillar låter förresten, vilket jag för övrigt gör, så heter den Sweet Disposition och är gjord av The Temper Trap.
Lyssna lite till väl!

7 kommentarer:

Johannaaaaa sa...

Jag tror vi behöver se den, Märta!

elin wennstig sa...

Märta! Va kul att hitta dig här. Hittade din blogg via Facebook. Jag har ganska nyligen skaffat min blogg, så jag har knappt kommit igång.. haha! Ha d gott/elin wennstig

Märta sa...

Johanna: Jaa absolut!! :)

Elin: Vad roligt hörru! Den ska jag genast titta in på. Jag är också nybörjare, typ en månad gammal. ;) Kram!

elin sa...

Åh ja de gör dom faktiskt. Vi har nog samma grundmall tror jag. Det var den enda som jag tyckte var riktigt enkel och stilren. Du har en jättefin blogg Märta. Älskar din header eller vad man kallar det för. Riktigt fin. :))

Anonym sa...

jag såg den här i london för två veckor sedan..den e verkligen jättebra!!!

Anonym sa...

de va emma larsson som skrev de föresten !!!(emame.devote.se)

jag gillar din blogg jättemycket märta!!

Märta sa...

Hej Emmsi!! :) Vad kul att du har hittat hit din lilla sparv, och att du gillar min blogg. You know I like yours. <3