10/25/2009

önskad.


Emma på Fridhemsbryggan i Stockholm.




Mor och Johanna.

Andra Stockholmstrippen var jätteskön, det var värt 6½ timmars båt för att få njuta av Johanna och Jespers sällskap.
Vi åt extremt stark thaimat och extremt god hemmagjord fisksoppa, strosade runt på Djurgården, tog en skön
promenad till Fridhemsbryggan och syster-brottades på en madrass framför "Kattis & co".

Höstlovet går mot sin slut för de gotländska skolungdomarna. Emma sitter här bredvid med lätt skolångest, något som jag
alltid också fick söndagen innan skolan började igen. Jag anser att det är en av de största fördelarna med att ha tagit
studenten - att jag faktiskt slipper det nu. Jag hoppas att alla som kom till Wanted-09 fick ett så bra avslut som möjligt
på sitt lov. Jag har i alla fall haft sjukt kul de här dagarna, gemenskapen har sjudit och skratten porlat. Gud har i allra
högsta grad varit närvarande, och det har känts långt in i själen.

Idag har vi plockat äpplen som vi ska lämna in till ett musteri, mysigt, riktigt höst-göra.
Nu spydde katten. TUR att det landade på stenplattorna och inte det nya trägolvet.

2 kommentarer:

elins sa...

ååh va fint du har gjort i bloggen. Du är en duktig fotograf Märta.

Märta sa...

Men TACK Elin, det värmer!