2/24/2012

Morgonstund

I dag, denna fantastiskt vackra och soliga fredag, bjuder jag på lite blandade morgonbilder. Ofta när jag vaknar ser jag de vackra detaljerna i mångt och mycket och plockar fram kameran. Sedan är det ju inte alltid just det där man tyckte var så fint fastnar på bilden tyvärr, att fånga ljus är svårt tyvärr, men jag hoppas att man i alla fall får liiite mysig morgonkänsla av de här bilderna.

I går kväll bjöd vi på semmelfika här hemma, sååå gott! Men vi kom fram till att semlor egentligen är bra konstigt? Man gröper ur innehållet i en redan helt okej bulle och lägger mandelmassa i den? Och så på med en stor klick grädde??  Men jaja, så länge det är sjukt gott så.

Hoppas ni får en trevlig helg allesammans! Min är helt och fullt oplanerad så vi får se vad som händer helt enkelt, spännande!

Märta.


Inga kommentarer: