3/15/2010

som polaroid




Jag har fått Salem-feber. Riktig Salem-feber. Hans melodier är de enda jag går och nynnar på om dagarna, och nätterna, och jag kan knappt vänta tills jag bestämmer ett datum jag kan gå och se honom. Jag måste, måste, måste det. Jag blir så lycklig av honom! Jag började nynna på den här låten förut, Astronaut. Den finns med på hans förra skiva och blev en av mina favoriter direkt, vilket den faktiskt fortfarande är. Den är så klockren på något sätt.

She left him to be with me
We had a few days together, but eventually
I understood what she was up to -
It was planned from the beginning and the plan was carried through
And now I'm still in the middle
I loved her so
But she was already gone to the next in row
I really wanted her to stay
She couldn't wait to get away
And I was stuck in the middle
I loved her so
But she was already gone long ago
I really tried until the end
She had her own plans to attend
And I was stuck in the middle

Inga kommentarer: