3/26/2010

Krzynowek- en divas bekännelser

I onsdags var jag på en fantastisk musikal. Treorna från sång- och dansprogrammet i Visby framförde en egengjord musikal, innehållande just sång och dans, med sådan inlevelse och glädje att jag tror att alla gick därifrån lyckliga och berörda när kvällen var slut. Jag var, utöver redan nämnda känslor, också så otroligt otroligt stolt. Stolt som en mamma. Många av mina fina vänner stod där på scenen och förmedlade allt så oerhört proffsigt att jag inte kunde låta bli att fälla några glädjetårar. TACK allihop för en hejdundrande show, ni är så duktiga! Här kommer en bildbomb, jag gillar sådana ibland. Sist men inte minst - slutnumret i mobilvideokvalitet! Min fina Rebecka och Ville sjunger solo (försök tänka bort våra "wohoo" mitt i allt...).


5 kommentarer:

Rebecka sa...

Bildbomb, det gillar vi!! Vilka bra bilder det blev, toppen :)

johanna sa...

SÅ GAAAAAAAAAAAAAAAALET BRA det var!!!En stoooor applåd till alla er som var med väl!

milly sa...

åååhh märta verkligen fina foton. jag önskar att jag också var där

Märta sa...

Underbart bra! Och ja, jag blev faktiskt lite överraskad över hur mycket jag kunde pressa min lilla kamera. Jag satt ju ändå inte så nära. ;)

milly sa...

ja ibland blir man förvånad!!! men du är ju en duktig fotoraf så : ) (jag gråter typ fotrfarande när jag hör dom sjunga, så himla duktiga. krama rebecka från mig)
åh tack märta. jag trivs mycket bättre med den nya bloggen. den är liksom mer milly : )
puss påddi