3/08/2010

livet är ett experiment



Nu är jag hemma från Stockholm igen! Egentligen ska det väl inte vara ett utropstecken i slutet av den meningen, men jag måste hålla med min kära vän Julia; vad tjänar det till att deppa över det? Det blir bara ännu jobbigare då.

Nåja, jag har i alla fall haft det underbart bra där borta i storstaden. Det har blivit mycket shopping, mycket promenerande (nytt ord?), mycket fotande och många skratt. Det känns som att jag har gjort exakt ett sådant här "I-love-Sthlm-inlägg" förut så jag tror att ni fattar att jag har levt loppan. Det ramlar säkert in lite bilder här från våra små äventyr någon gång då och då, har just nu bara inte orken att titta igenom alla 340 bilder och göra en liten serie. Den som väntar på något gott... hihi.

Ovanstående bilder har jag valt idag, internationella kvinnodagen till ära. Jag och Johanna sitter i någon affär och är trötta på att shoppa. Hur vi nu kunde vara det...?
P.s 1. I love you.
P.s 2. Salem släpper sin nya skiva idag, Ignore This. LYCKLIG är jag!

3 kommentarer:

Jullebullerulle sa...

SNYGGINGAR! Bra Märta, inget depp här inte. Puss på dig min söta.

ellen sa...

saknar er! i sommar får vi umgås massor!
det är ditt rosa kuvert jag väntar på.. blir så ledsen.
(men jag har erfarenhet av detta, då ett brev från min morfar tog tre veckor, av okänd anledning).
jag väntar, och åter väntar.
PUSSPUSSPUSS

Märta sa...

Och vi saknar dig pluttis!!! Åh vad trist...hoppas verkligen att det kommer fram. Säg till när du har tappat tålamodet, då skickar jag ett nytt. :) PUSS