5/10/2011

middle distance runner



Jag bryter av mitt i Thailandsbilderna med lite bilder från min valborgshelg. Den var mycket fin. Lukas kom hit och vi hade mysig picknick i solnedgången med gänget, i Almedalen intill ringmuren. Årets första pizza avnjöts och jag och Emma visade Lukas Eskelhem och Gnisvärds hamn. En fantastisk helg helt enkelt.


Idag har jag varit ledig, och tro det eller ej - det var fint väder!! Jag gick upp i tid, åt frukost och gjorde iordning matsäck, sedan trampade jag ner till stranden och låg där hela dagen - läste ELLE, lyssnade på P3 och havets skvalp. Det var SÅ varmt och SÅ vackert där nere. Jag tänkte att "nu kan det nästan inte bli bättre", och det var skönt.

1 kommentar:

Joey sa...

Jag gillar att alla har converse på första bilden. o så gillar jag sista bilden. ni är fina. puss