2/14/2011

märta riktar sin kärlek till...


Så här på alla hjärtans dag tänker jag lite extra på alla som jag tycker väldigt mycket om. Det är många. Jag är ingen "alla-hjärtans-dag-firare" direkt, men lite extra uppmärksamhet vill jag rikta till er, mina finaste.

Tack för att ni finns, tack för att ni orkar med mig även när jag är jobbigt flummig eller irriterande mammig, att ni lyssnar på mig och att ni är er själva. Ni är mina små ljusglimtar som sätter guldkant på min tillvaro, och jag menar det verkligen. Ni betyder mer än ni tror. Nu är det ju så att jag satt och kollade igenom lite bilder på datorn, och fastnade för bilderna från en bakdag i november, och en i januari. Det finns fler än er som är med på bild som det här inlägget är avsett för, men jag tror att ni känner er träffade ändå hehe.

Så. All hjärtans dag. Fint! Nu ska jag ta en promenad i det strålande vädret, förmodligen också lyssna på Christer i P3 eftersom det är en av mina största hobbies.

Kärlek.

Inga kommentarer: