2/24/2011

här inne hos mig


Juli. Ett blekgrått inlägg från en färgglad månad. Vi hade gospelkonsert i ett stort tält med Rebeckas projektarbete, jag och Johanna gick på promenad, tittade till korna i hagen och åt vaniljbullar, jag var på flera födelsedagskalas, vi hade tacokväll ute i trädgården ända in i den ljumma sommarnatten för att sedan åka in till staden och dansa järnet till Hoffmaestro (gryyymt trångt, svettigt och kul!!), jag och Johanna var på en liten loppisutflykt (jag fyndade ett jättegulligt och roligt gammalt berlockarmband), åt underbara crepes på Hablingbo Creperie och matade fiskar med godis innan vi själva hoppade i vattnet. Och så hade vi ju kusindag med kanotpaddling också- SÅ kul! Det hände väldigt mycket i juli känner jag nu när jag tittar på bilder och försöker minnas. För även om det känns just nu som att allt jag gjorde var att jobba, så har jag ju hur många fina minnen som helst från den här månaden.

Inga kommentarer: