4/26/2010

sommarlycka

Jag har varit väldigt dålig med inlägg på sistone, ledsen för det. Så blir det dock när man jobbar heltid (nu förstår jag de som säger att de inte hinner med någonting utanför arbetet...) hehe. Den här veckan lär bli ganska hektisk också. Mor ska ha sin stora fest i helgen och det är mycket saker som ska fixas innan dess, men kul blir det!

Hörni, jag måste (på Hedvigs begäran) dela med mig av ett lyckorus jag fick för en stund sedan. Jag fick se lite sommarbilder på datorn; brunbrända kinder, sommarljusa kvällar, bara ben, gröna träd, leenden och glada vänner. Mitt hjärta hoppade till och började sedan dunka hej vilt! Det kändes som att jag helt plötsligt hade gått och blivit kär, det liksom pirrade till ända ut i fingertopparna. Tänk att vi ändå får sommar i år igen, så himla trevligt är det!

Ingen bild idag tyvärr...snyltar på jobbets nätverk (hihi).

Inga kommentarer: