4/21/2010

det vankas festligheter


Min mor fyller 50 på lördag, det kan man väl aldrig tro?? Titta bara vilken liten läckerbit. Mums!
Just nu sitter jag på jobbet (!) och tycker lite synd om mig själv. Eller det gör jag väl egentligen inte...bara två timmar arbetstid kvar och sedan ska jag få åka på en föreställning, "Cabaret", med mamma och Emma. Jag är bara så fruktansvärt trött, kan bero på vädret utanför fönstret - snö och mulet, inte ens 3 plusgrader har våren att komma med idag. Fick förresten en jobbmassage på förmiddagen, såå skönt! Det fick mig att vakna till lite i alla fall (eller om jag bara blev tröttare, jag vet inte...).
Ha en trevlig torsdagseftermiddag!

2 kommentarer:

skorpisan sa...

Sötiisen då! Våra unga och kvicka mammor alltså, hihi.
Oj så skönt med masse. Ha så kul på förren ikväll.

milly sa...

vackra mamman! jag kommer hem runt den 20 maj, kommer iaf på balen : ) tänk att våra små 91 har blivit så stora.