5/05/2012

Jag lever


















Bildkälla

Hej, hej alla tappra läsare!
Fruktansvärt dåligt med inlägg här sedan jag flyttade hem till ön tråkigt nog. Sedan sist har jag börjat jobba på mitt sommarjobb igen, GotlandsResor, och sitter därmed dagarna i ända och bokar resor, boende och annat smått och gott och turister som vill komma till Gotland. Det går bra, det mesta sitter kvar från mina två somrar jag har jobbat här, men det är alltid nya saker och nya problem som dyker upp så det är mycket. Man är nästan alltid helt slut när man sätter sig i bilen och kör hemåt. Inte så konstigt kanske med tanke på att man pratar nästan konstant i 8 timmar hehe.

Min Valborgshelg var väldigt härlig, jag tog inte så mycket bilder men kameran har varit uppe och luftats ett par gånger i alla fall, så lite roligare bildinlägg kan väntas. Så länge får ni ha en superfin helg!

Inga kommentarer: