1/17/2012

När jag blir stor



Hej på er! Jag skulle vilja starta denna gråmulna tisdag (i alla fall här i Linköping) med ett underbart klipp från Skavlan som sändes i fredags. Det rör sig så otroligt mycket roligt i barns små huvuden som man verkligen inte har en aning om. Haha!

Jag har haft en skön helg förresten. I fredags köpte jag och Johanna med oss sushi hem, tittade på film, åt glass och chokladsås och verkligen bara "fredagsmyste" så där som jag älskar. Vi började lördagen med ett yogapass och sedan en promenad runt ån, sedan bakade vi en pepparkakscheesecake (hah, ingen särskrivning här inte!) och åkte senare till Norrköping där jag hade en till riktig myskväll med kära syster och fästman. Söndagen innebar gudstjänst i Korskyrkan och sedan lite outlet-shoppande, dagen avslutades med mycket skönt häng, mat och fika här hemma i Linköping. En riktig myshelg alltså, precis som det ska vara!

Inga kommentarer: