12/06/2011

Keeper of the keys




Efter en mysig helg hos min L är det dags att göra nytta igen. I dag pluggar och tvättar jag i mina varma raggsockor (vilket behövs eftersom vårt golv är iskallt). Fotade en liten bild på min och Johannas "istället-för-julgran-gren" som är pyntad med fåglar och discokulor. Jag måste erkänna att jag fick lite påskfeeling av att klä en naken gren så där, men fint och gulligt blev det.

Apropå jul så har jag knåpat ihop en julspellista på Spotify som ni gärna får använda om ni inte orkar fixa en själva. Den är 6 timmar lång så sätt igång direkt HÄR!

Förresten! När vi ändå är inne på ämnet musik så hoppas jag ni har förstått att jag väldigt ofta har olika låttips som rubriker för mina blogginlägg. Nu t.ex. "Keeper of the Keys" med Marit Larsen

Kram M.

Inga kommentarer: