9/06/2010

part of it


Helgen har varit helt fantastisk. I lördags morse åkte jag, Emma och mamma över till fastlandet för att se på Salem, springa tjejmilen (gjorde BARA mamma, OBS OBS! haha) och shoppa lite. Jag behöver kanske inte poängtera vad höjdpunkten på hela helgen var. Hjälp vilken man han är, Salem. Trots skyhöga förväntningar gick jag ifrån konserten med världens lyckligaste hjärta och en stor t-shirt med hans vackra ansikte på (bild på den kommer säkert!). Bilder från konserten har jag tyvärr inga, jag bestämde mig för att inte ens ta med kameran, jag ville bara njuta - låta mitt sinne ta in så mycket som möjligt och spara som minnen. Åh, alla borde få se honom någon gång i sitt liv - så SJUKT musikalisk och ödmjuk. Lyssna på Part Of It från hans nya skiva, en ny storfavorit för mig!

Inga kommentarer: