7/04/2012

Blandade bilder från den senaste månaden


Sprang tjejruset med faster och kusinen. Vi var grymma.






Sovrummet på vinden gjordes i ordning.


Hamnen i Visby.

På kontoret är vi gottegrisar hela högen, så alla blev på sitt allra bästa humör när de hör söta påsarna kom.


Jag och syster yster på Romateatern, Othello. "Kolla, jag ser ut som en cowboy!!"


Promenix mot mataffären på lunchrasten.


En grillkväll med de allra bästa, SÅ mycket skratt och flams blev det.


Unnade mig själv fotvård för mina hårda hälar, en ledig dag.


Riskakor, beroendeframkallande.


Katten hemma på gården vill helst förvaras i trånga utrymmen, exempelvis en kycklingkartong.


Midsommarflickor och pojkfötter.


Hej, hej! Jag lever, jag lever. Slänger upp lite bilder från den senaste månaden, lite av vad jag har pysslat med.

Inga kommentarer: