11/16/2010

sista lördagen i månaden


Oj då, det blev visst ett litet uppehåll här ser jag. Vår dator har varit på lagning och därför har jag inte kunnat ladda över mina bilder från kameran, men idag har det äntligen skett!

De här bilderna är tagna sista helgen i oktober. Jag och Rebecka gav Emma och Julia en överraskningskväll i 18-årspresent. Vi gick på bio och såg "Himlen är oskyldigt blå", åt en MYCKET god stekt strömming, med kajpsmör och potatismos, på Bakfickan (reklamreklamreklam för detta mysiga ställe!), dansade hela natten lång och körde sedan ut dem (med ögonbindel) till en varm husvagn med tända ljus i höstnatten. Det var trångt, det var varmt, det fanns knappt något syre för oss alla fyra, men det var sjukt mysigt. Vi åt en stor brakfrukost i sängen på morgonen och lyssnade på ett gammalt band vi hittade. Lyckat är jag ganska säker på att det blev!

För övrigt har jag varit på gospelhelg i helgen, med Adan Brown. Jag Ä L S K A R att sjunga gospel, den är så himla häftig, alla blir verkligen berörda av den, både de som sjunger och de som lyssnar. Awesome.

2 kommentarer:

jullan sa...

TACK än en gång! Så himla mysig kväll <3 /jullebulle

Reb sa...

En toppenkväll!